TRIBase juoksuteam

Onko tavoiteenasi kehittyä juoksijana? TRIBase Team on tarkoitettu juuri sinulle, joka haluat harjoitella oman aikataulusi mukaan huippuvalmentajien tukemana. TRIBase juoksuteamin jäsenenä sinulle tehdään yksilöllinen harjoitusohjelma. Ohjelmasi muuttuu kauden edetessä. Ohjelmassa huomioidaan arkirytmisi, kisakalenteri ja muut mahdolliset toiveet. Viikoittain järjestämme yhteisreenit Oulussa. Lisäksi sinulla on mahdollisuus osallistua etäluentoihin aiheina ravinto, harjoittelun rytmitys, kestävyysurheilun perusteet.

Valmentajina toimivat kaksi entistä huippu-urheilijaa Panu Lieto ja Jussi Lotvonen. Valmennuskaksikolla on vuosikymmenten kokemus kestävyysurheilusta ja valmennuksesta. 

 

Kesto: maaliskuu 2021 – Kesäkuu 2021
Hinta: 50€ / hlö / kk
Sijainti: Oulu

Valmennus sisältää yksilöllisen harjoitusohjelman, luennot, yhteisreenit

 Ohjelma
Ke  3.3. klo 18-19.30
Yhteisreeni, ensimmäinen tapaaminen ja ryhmäläisten esittelyt
Ke 10.3. klo 18.00-19.30
ETÄluento: Kestävyysharjoittelun perusteet; harjoittelun tehoalueet
Ke 17.3. klo 18.00-19.30
Juoksuharjoitus, tekniikka ja thrillit OSA1
Ke 31.3. 18.00-19.30
ETÄluento: Kestävyysurheilijan ravinto
Ke 7.4. 18.00-19.30
Juoksuharjoitus, Intervallit OSA1
Ke 14.4. 18.00-19.30
ETÄluento: Oikeaoppinen harjoittelu ja rytmitys
Ke 21.4. 18.00-19.30
Juoksuharjoitus, tekniikka ja thrillit OSA2
Ke 28.4. 18.00-19.30
Juoksijan voimaharjoitus OSA1
Ke 5.5. 18.00-19.30
Juoksuharjoitus, Mäkivedot
Ke 12.5. 18.00-19.30
Juoksuharjoitus, kisaa valmistava harjoitus (hyvä valmistava Terwamatatonille)
Ma 17.5. 18.00-19.30
ETÄluento: Kuinka valmistaudun kisaan (tankkaus & kisaviikon tapahtumat)
Ke 2.6. 18.00-19.30
Juoksuharjoitus, Palauttava / pitkä lenkki
Ke 9.6. 18.00-19.30
Juoksijan voimaharjoitus OSA2
Ke 16.6. 18.00-19.30
Juoksijan kehonhuolto
Ke 23.6. 18.00-19.30
Juoksuharjoitus, Intervallit OSA2
Ke 30.6. 18.00-19.30
Juoksuharjoitus, viimeinen reeni ja palautteet

ILMOITTAUDU MUKAAN TÄSTÄ!

  • Tavoitteiden lisäksi voit kirjata tulevia kisoja, jos sellaisia on tulossa.
  • sykealueet / kynnykset
  • Esim Polar Vantage ja harjoitukset tallennan Polar Flow järjestelmään.
  • esim. saliharjoituksen päivä, montako vapaapäivää haluat viikossa, mikä on paras päivä tehoharjoituksille, jolloin olet levännyt ja energinen.
  • mitä valmentajan pitäisi mielestäsi tietää / ottaa huomioon harjoitusohjelmaa suunniteltaessa.
    - Ilmoittautuminen päättyy 22.2.2021. - Valmennus toteutetaan, jos osallistujia on 10 kpl. - Ilmoittautuminen on sitova. TRIBase juoksuteam osallistujia ei ole vakuutettu TRIBasen puolesta. Varaamme oikeuden ohjelman muutoksiin tarvittaessa.